تازہ ترین :

شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے ِ

الم ﴿۱﴾یہ کتاب (قرآن مجید) اس میں کچھ شک نہیں (کہ کلامِ خدا ہے۔ خدا سے) ڈرنے والوں کی رہنما ہے ﴿۲﴾ جو غیب پر ایمان لاتے اور آداب کے ساتھ نماز پڑھتے اور جو کچھ ہم نے ان کو عطا فرمایا ہے اس میں سے خرچ کرتے ہیں 

ad

اچھا لگتا ہے جب لوگ میرا اور مادھوری کا موازنہ کرتے ہیں۔نکی انیجا

  11 ‬‮نومبر‬‮ 2017   |    11:55     |     شوبز

ممبئی(نیوز ڈیسک )نامور بالی ووڈ اداکارہ مادھوری ڈکشٹ سے بےتحاشہ مشابہت رکھنے والی ٹی وی ایکٹریس نکی انیجا والیا کا کہنا ہے کہ وہ مادھوری سے زیادہ خوبصورت ہیں۔جانداراداکاری اوردلکش مسکراہٹ کے باعث کروڑوں دلوں پر راج کرنے والی بالی ووڈ کی دھک دھک گرل مادھوری ڈکشٹ کا شمار بھارتی فلم انڈسٹری کی خوبصورت اداکاراؤں میں ہوتا ہے۔

تقریباً 50 سال عمر ہونے کے باوجود مادھوری کی خوبصورتی کا مقابلہ آج تک بالی ووڈ کی کوئی اوراداکارہ نہیں کرسکی ہے تاہم مادھوری ڈکشٹ سے بے تحاشہ مشابہت رکھنے والی ٹی وی اداکارہ نکی انیجا والیا کا کہنا ہے کہ وہ مادھوری سے زیادہ خوبصورت ہیں۔ بھارتی ڈراموں کو پسند کرنے والوں کے لیے نکی انیجا کانام نیا نہیں ہے، نکی بھارتی ٹی وی کے مقبول ترین ڈرامہ سیریل ’’بات بن جائے گی‘‘،’’ انداز‘‘،’’ سی ہوکس‘‘ اور’’گھر والی اوپروالی‘‘میں کام کرچکی ہیں لیکن انہیں مقبولیت اداکاری سے نہیں بلکہ ڈانسنگ کوئین مادھوری ڈکشٹ سے بےتحاشہ مشابہت کے باعث ملی۔حال ہی میں ایک انٹرویو کے دوران جب ان سے مادھوری ڈکشٹ کے حوالے سے سوال پوچھا گیا تو انہوں نے مسکراتے ہوئے کہا کہ میرا اور مادھوری ڈکشٹ کا ہمیشہ موازنہ کیا جاتا ہے اور میں اسے تعریف کے طور پر لیتی ہوں۔ مجھے اچھا لگتا ہے جب لوگ میرا اور مادھوری کا موازنہ کرتے ہیں۔ انہوں نے ہنستے ہوئے کہا ’’ میں نے کچھ لوگوں کو کہتے سنا ہے کہ میں مادھوری ڈکشٹ سے زیادہ خوبصورت ہوں‘‘۔نکی انیجا نے ماضی کا ایک دلچسپ قصہ سناتے ہوئے کہا کہ کئی سال پہلے میں کسی ایوارڈ فنکشن میں شرکت کرنے کے لیے دہلی جارہی تھی مادھوری بھی اس تقریب میں شریک تھیں اور فلم ’’دل توپاگل ہے‘‘میں بہترین اداکارہ کے لیے نامزد تھیں۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ ہم دونوں ایک ہی فلائٹ سے دہلی جارہے تھے مادھوری اپنی والدہ کے ساتھ جہاز میں تھیں اورمیں اپنی والدہ کے ساتھ اور ہم چاروں نے پورے راستے صرف اسی بات پر تبادلہ خیال کیا کہ میری اور مادھوری کی شکلیں آپس میں بہت زیادہ ملتی ہیں۔مادھوری ڈکشٹ نےمجھ سے کہا کہ لوگ آپ کاموازنہ مجھ سے کرتے ہیں اورمیں نے کہا میرا موازنہ آپ سے کیا جاتا ہے اس موقع پر فوراً میری ماں نے اپنی رائے کا اظہار کرتے ہوئے کہا میری آنکھیں مادھوری ڈکشٹ سے زیادہ بڑی اورخوبصورت ہیں اور میرا قد بھی مادھوری سے زیادہ لمبا ہے یہ سن کرمادھوری اوران کی والدہ حیران رہ گئیں۔ لیکن جو تعریف مجھے سب سے زیادہ پسند آئی وہ یہ تھی کہ ہم دونوں کی مسکراہٹ اورعادتیں ایک دوسرے سے بہت زیادہ ملتی ہیں۔

اس خبر کے بارے میں اپنی رائے دیجئے
پسند آئی
36%
ٹھیک ہے
25%
کوئی رائے نہیں
19%
پسند ںہیں آئی
19%
اپنی رائے کا اظہار کریں -

اس وقت سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

تازہ ترین تصاویر


>