تازہ ترین :

شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے ِ

الم ﴿۱﴾یہ کتاب (قرآن مجید) اس میں کچھ شک نہیں (کہ کلامِ خدا ہے۔ خدا سے) ڈرنے والوں کی رہنما ہے ﴿۲﴾ جو غیب پر ایمان لاتے اور آداب کے ساتھ نماز پڑھتے اور جو کچھ ہم نے ان کو عطا فرمایا ہے اس میں سے خرچ کرتے ہیں 

ad

شارجہ ٹی ٹین کرکٹ لیگ کا تبدیل شدہ شیڈول جاری، اب چھ ٹیموں پر مشتمل ایونٹ 14 سے 17 دسمبر تک کھیلا جائے گا،

  9 دسمبر‬‮ 2017   |    07:23     |     کھیل

کراچی ( ڈیلی آزاد) پاکستان کرکٹ بورڈ کی اجازت اور تعاون سے شارجہ میں ٹی ٹین کرکٹ لیگ کا تبدیل شدہ شیڈول جاری کردیا گیا ہے ،ایونٹ کے منتظمین نے مقابلوں کیلئے 21 سے 24 دسمبر کا شیڈول ترتیب دیا تھا لیکن اسی دوران آسٹریلیا میں بگ بیش لیگ اور پاکستانی ٹیم کے نیوزی لینڈ ٹور کو پیش نظر رکھتے ہوئے ٹورنامنٹ کو ری شیڈول کرنا پڑا لہٰذا اب شارجہ میں چھ ٹیموں پر مشتمل ایونٹ 14 سے 17 دسمبر تک کھیلا جائے گا۔

واضح رہے کہ ٹورنامنٹ میں شامل پختونز ٹیم کی قیادت سابق قومی آل رائونڈر شاہد آفریدی کو کرنا ہے۔ پنجابی لیجنڈز کی کپتانی شعیب ملک کریں گے۔ چھ ٹیمیں ٹی ٹین لیگ کا حصہ ہوں گی جنہیں دو گروپ میں تقسیم کیا گیا ہے۔ گروپ اے بنگال ٹائیگرز، کیرالہ کنگز اور پنجابی لیجنڈز جبکہ گروپ بی مراٹھا عربین، پختونز اور کولمبو لائنز پر مشتمل ہے ۔ افتتاحی روز بنگال ٹائیگرز اور کیرالہ کنگز جبکہ مراٹھا عربین اور پختونز کی ٹیمیں مقابل ہوں گی، 15 دسمبر کو پنجابی لیجنڈز کا سامنا کیرالہ کنگز سے ہوگا جبکہ 17 دسمبر کو ٹورنامنٹ کے دونوں سیمی فائنلز اور فائنل کھیلا جائے گا۔

اس خبر کے بارے میں اپنی رائے دیجئے
پسند آئی
 
ٹھیک ہے
 
کوئی رائے نہیں
 
پسند ںہیں آئی
 
اپنی رائے کا اظہار کریں -

اس وقت سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

کھیل خبریں

تازہ ترین خبریں

تازہ ترین تصاویر


>